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Bachelor of Digital MarketingUNDER GRADUATE

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Bachelor of AccountingUNDER GRADUATE

Study loadFull time

Program codeBP318

Duration3 years

Application deadlines23 Feb 2024
14 Jun 2024
11 Oct 2024

IntakesFeb or Mar
Jun or Jul
Oct

LocationSaigon South
Hanoi


기업들이 디지털화 된 비즈니스 세계에서 경쟁력을 확보하기 위해 새로운 마케팅 기술을 요구함에 따라 디지털 마케터에 대한 수요가 높습니다. 이 프로그램은 기술 및 소비자 습관의 변화가 빠르게 변화되는 비즈니스 환경에서 준비가 된 마케팅 전문가를 배출합니다. 모바일 기술이 마케팅 전략과 관행을 변화시키고 있는 디지털화 된 세상에서 제품과 서비스를 판매하고 홍보하는데 필요한 기술을 배우게 되며 소셜미디어, 바이럴 마케팅, 디스플레이 및 검색 광고, 인바운드 마케팅, 검색 엔진 최적화 및 모바일 등 무선 기술을 포함하여 마케팅 전략을 세울 수 있는 도구를 분석하고 또한 웹 분석을 사용하여 디지털 마케팅 전략을 모니터링하고 측정하는 방법을 배우게 됩니다.
Program structure
  • Semester 1
  • Business in Society
  • Business Information Systems
  • Marketing Principles
  • Semester 2
  • Business Decision Making
  • Digital Business Development
  • General elective*
  • Semester 3
  • Consumer Psychology and Behaviour
  • General elective*
  • Program elective**
  • Semester 4
  • Digital Marketing Communications
  • Marketing Intelligence
  • Program elective**
  • Semester 5
  • Digital Content Creation
  • Global Branding
  • Program elective**
  • Semester 6
  • Social Media and Mobile Marketing
  • General elective*
  • Program elective**
  • Semester 7
  • Contemporary Issues in Digital Marketing
  • General elective*
  • General elective*
  • Semester 8
  • Flagship Internship (Business)
  • Semester 9
  • Digital Marketing Strategy and Planning
  • General elective*
  • * General elective: Students can choose from elective courses offered across the university in any other program..
  • ** Program elective: Students can use four program electives to form a minor of their choice (each minor consists of four courses within one discipline). List of minors to choose from:
    • Accounting in Business
    • Blockchain Enabled Business (not yet available in Hanoi)
    • Business and Technology (not yet available in Hanoi)
    • Cybersecurity (not yet available in Hanoi)
    • Economics
    • Entrepreneurship
    • Finance
    • Global Business
    • Logistics and Supply Chain
    • Management and Change
    • People and Organisation
    • Tourism and Hospitality

학습평가 및 교육

디지털 마케팅 학사에는 플래그십 인턴십 2학기와 각 학기마다 산업 현장에서 일해 볼 수 있는 12주의 인턴십이 포함되어 있으며 실무 학습을 위해 워크숍과 및 세미나도 포함되어 있습니다. 평가 방법에는 고객 브리핑, 시장조사 그룹발표 및 보고서 등이 포함됩니다.

졸업 후 진로

이 프로그램을 통해 다음과 같은 리더십과 전문가 역할을 수행할 수 있습니다.

  • - 디지털 마케팅 매니저
  • - 마케팅 매니저
  • - 브랜드 매니저
  • - 마케팅 캠페인 분석가
  • - 검색 엔진 최적화(SEO) 관리자
  • - 소셜 미디어 마케팅 전문가
  • - 프로젝트 컨설턴트
  • - 브랜드 전략가
  • - 광고 컨설턴트
  • - 디지털 프로덕션 코디네이터
  • - 계정 관리자

추후 학업

이 프로그램을 성공적으로 수료하면 RMIT 베트남 및 호주에서 honours 또는 대학원 과정에 진학할 수 있습니다.

  • FeesPayments can be made each semester, on a course-by-course basis.
  • Fee program Annual tuition fee
    (based on full time study load - 8 courses)
    Whole program fee
    (24 courses - 288 credits)
    13,970 USD (indicative USD fee) ~ 334,570,000 VND 41,909 USD (indicative USD fee) ~ 1,003,709,000 VND
  • 입학조건
  • 학력 PART :
  • - 고등학교 졸업 (내신 80%) 이상 또는 전문대학 졸업 또는 4년제 대학교 중 1학년 이상 수료
  • - 만약 비슷한 전공으로 학업을 하신 경우 학점 면제를 신청을 해 볼 수 있습니다.
  • 영어 PART :
  • - IELTS (Academic) 6.5+ (no band below 6.0)
  • - TOEFL iBT 79+ (with minimum score of 13 in Reading, 12 in Listening, 18 in Speaking and 21 in Writing)
  • - Pearson Test of English (Academic) 58+ (no communication band below 50)
  • - Cambridge English: Advanced (CAE) or Proficiency (CPE) 176+ (no band below 169)

RMIT 편입제도

RMIT 베트남 캠퍼스에서 학업을 하였을 때 같은 학과인 경우 RMIT 호주 캠퍼스로 언제든 편입이 가능합니다.
가령 베트남캠퍼스에서 1학년 2학기까지 수료하고, 2학년 1학기부터 호주 캠퍼스에서 듣고 싶다면, 정확하게 2학년 1학기부터 시작하게 됩니다.

    코스 학업기간
    Bachelor of Business 1년 베트남 + 2년 호주 or 1.5년 베트남 + 1.5년 호주